Wendy is zeer vakkundig, weet precies wat je huid nodig heeft. Ook nog eens hartstikke leuk mens, altijd heel geinteresseerd. Haar zeer luxe verwarmde behandelstoel draagt bij aan enorm fijne ontspanning!
Wendy heeft magische handen. Als ik een behandeling heb gehad ben ik een betere versie van mijzelf 😍
Altijd vriendelijk, professioneel en heerlijk relaxed. Een echte aanrader
Afgelopen week in een periode van hectiek en drukte had ik een afspraak bij Felice. Een verademing en wat heb ik genoten!
Wendy verstaat haar vak zo goed, maar daarnaast voelt ze haarfijn aan wat je nodig hebt! Opgeladen en verkwikt kwam ik er weg!
Dankjewel 🙏🏻!
Ik kom al jaren bij Wendy! Dat zegt genoeg, denk ik. Zoals altijd was het weer heerlijk!
Heerlijke behandeling gehad!!
Dank je wel….
Altijd gezellig en fijne behandeling
Weer heerlijke behandeling in ontspannen sfeer. Wendy weet goed wat mijn huid nodig heeft. Heel heilzaam!
Heerlijk ontspannen, professionele behandeling en ook deskundig advies van een bijzonder sympathieke schoonheidsspecialiste
Een heerlijke, maar ook deskundige behandeling. Ik voelde me in goede handen, er is een rustgevende sfeer, Wendy is vriendelijk, prettig en discreet. Ik voelde me ook heel veilig en ontspannen onder haar handen. Een echte aanrader.
Vonny