5.0
gebaseerd op 129 reviews

Wendy is zeer vakkundig, weet precies wat je huid nodig heeft. Ook nog eens hartstikke leuk mens, altijd heel geinteresseerd. Haar zeer luxe verwarmde behandelstoel draagt bij aan enorm fijne ontspanning!

Silvia - 4 maanden geleden

Wendy heeft magische handen. Als ik een behandeling heb gehad ben ik een betere versie van mijzelf 😍

Hennie - 6 maanden geleden

Ah wat lief! Dank je wel

Felice Beauty & Nails

Altijd vriendelijk, professioneel en heerlijk relaxed. Een echte aanrader

Von - 7 maanden geleden

Afgelopen week in een periode van hectiek en drukte had ik een afspraak bij Felice. Een verademing en wat heb ik genoten!
Wendy verstaat haar vak zo goed, maar daarnaast voelt ze haarfijn aan wat je nodig hebt! Opgeladen en verkwikt kwam ik er weg!
Dankjewel 🙏🏻!

Jannie - 7 maanden geleden

Ik kom al jaren bij Wendy! Dat zegt genoeg, denk ik. Zoals altijd was het weer heerlijk!

Willemien - 9 maanden geleden

Bedankt voor je lieve woorden Willemien!

Felice Beauty & Nails

Heerlijke behandeling gehad!!
Dank je wel….

Astrid - 9 maanden geleden

Altijd gezellig en fijne behandeling

Irma - 11 maanden geleden

Weer heerlijke behandeling in ontspannen sfeer. Wendy weet goed wat mijn huid nodig heeft. Heel heilzaam!

Silvia - meer dan een jaar geleden

Heerlijk ontspannen, professionele behandeling en ook deskundig advies van een bijzonder sympathieke schoonheidsspecialiste

Titia - meer dan een jaar geleden

Een heerlijke, maar ook deskundige behandeling. Ik voelde me in goede handen, er is een rustgevende sfeer, Wendy is vriendelijk, prettig en discreet. Ik voelde me ook heel veilig en ontspannen onder haar handen. Een echte aanrader.
Vonny

Von - meer dan 2 jaar geleden