Heerlijk, even 1,5 puur genieten.
Ik vond het prettig bij je. Je stelde mij echt op mijn gemak. Tevens heb ik adviezen gekregen, waar ik zeker wat mee kan.
Ik vind je een warm persoon die haar werk professioneel uitvoert. Mijn nagels zijn prachtig👌
Uitstekend. Afspraak wordt meteen bevestigd. Daarna op tijd een herinnering. Een professionele aanpak. Werkt prima.
Altijd netjes en gezellig
Heerlijke behandeling gehad, bedankt!
ik vond het heel ontspannend .En na een keer vond ik mijn huid al zachter aanvoelen
Vriendelijk gastvrij en professioneel. Ik ben blij met dr behandelingen en het advies