5.0
gebaseerd op 129 reviews

Heerlijk, even 1,5 puur genieten.

Miranda - meer dan 6 jaar geleden

Ik vond het prettig bij je. Je stelde mij echt op mijn gemak. Tevens heb ik adviezen gekregen, waar ik zeker wat mee kan.

Monique - meer dan 6 jaar geleden
Caroline - meer dan 6 jaar geleden

Ik vind je een warm persoon die haar werk professioneel uitvoert. Mijn nagels zijn prachtig👌

Elma - meer dan 6 jaar geleden

Uitstekend. Afspraak wordt meteen bevestigd. Daarna op tijd een herinnering. Een professionele aanpak. Werkt prima.

Herma - bijna 7 jaar geleden
Ilona - bijna 7 jaar geleden

Altijd netjes en gezellig

Nathalie - bijna 7 jaar geleden

Heerlijke behandeling gehad, bedankt!

Clarissa - bijna 7 jaar geleden

ik vond het heel ontspannend .En na een keer vond ik mijn huid al zachter aanvoelen

Mv - bijna 7 jaar geleden

Vriendelijk gastvrij en professioneel. Ik ben blij met dr behandelingen en het advies

Lily - bijna 7 jaar geleden