Zoals altijd zeer vakkundig, gezellig en gewoon super fijn!!!!
Ja hoor!! Het is altijd reuze gezellig!! Kom er graag! Al 14 jaar!!
Hele fijne behandeling en je Wendy laat je heel snel thuis en op je gemak voelen
Ik kom gewoon heel graag en je bent fantastisch met met nagels.
Geweldige ideeen en verrassend goed geslaagde nail-art. Top!!!