5.0
gebaseerd op 129 reviews

Zoals altijd zeer vakkundig, gezellig en gewoon super fijn!!!!

Diana - bijna 7 jaar geleden
Janine - bijna 7 jaar geleden

Ja hoor!! Het is altijd reuze gezellig!! Kom er graag! Al 14 jaar!!

Riet - bijna 7 jaar geleden
Nathalie - bijna 7 jaar geleden
gonnie - ongeveer 7 jaar geleden
Betsie - ongeveer 7 jaar geleden
heleen - ongeveer 7 jaar geleden
Jannie - ongeveer 7 jaar geleden

Hele fijne behandeling en je Wendy laat je heel snel thuis en op je gemak voelen

Inge - ongeveer 7 jaar geleden

Ik kom gewoon heel graag en je bent fantastisch met met nagels.
Geweldige ideeen en verrassend goed geslaagde nail-art. Top!!!

Marjan - ongeveer 7 jaar geleden