5.0
gebaseerd op 129 reviews

Het is altijd gezellig bij Wendy.
En de behandeling ben ik ook tevreden over 👍🏻

Irma - ongeveer 7 jaar geleden

Erg vriendelijk en goed advies

Melissa - ongeveer 7 jaar geleden

vakkundig en gezellig

Mv - ongeveer 7 jaar geleden

Altijd gezellig en heerlijk ontspannen! Mijn wenkbrauwen zijn weer super mooi!

Willemien - ongeveer 7 jaar geleden
Tanja - meer dan 7 jaar geleden

Fijne behandeling gehad! Goede uitleg ook van de producten! En ze is erg vriendelijk, kom hier zeker vaker!

Soraya - meer dan 7 jaar geleden

Heerlijk ontspannen behandeling gehad! Wendy is zeer professioneel en toch persoonlijk. Ze kan je goed adviseren en je krijgt een behandeling op maat. Echt een aanrader!

Nicolien - meer dan 7 jaar geleden

Fijne behandeling met de cups gecombineerd met de massage. Gevoel dat het veel doet, eerst ontgiften om vervolgens de stoffen beter op te kunnen nemen. Prettige sfeer en 2 uur volle aandacht, heerlijk!

Carien - meer dan 7 jaar geleden

Ik vond de afspraak prima. Tijdens mijn bezoek werd ik hartelijk ontvangen. Ik vond de behandeling heerlijk en heb een lekker zacht gezicht huidje. De massage van mijn gezicht en een gedeelte van mijn nek was perfect gedaan.

Lidy - bijna 8 jaar geleden
Tatjana - bijna 8 jaar geleden