Het was heerlijk. Heb genoten vd zalige behandeling. Tot de volgende keer.
Prima, ziet er allemaal keurig uit.
Ik heb genoten van de fijne behandeling
Ik was hier voor de eerste keer. Werd vriendelijk ontvangen en voelde me direct op mijn gemak. Blij met mijn nagels. Kom zeker terug.
Altijd leuk en gezellig 😊
professioneel en ook gezellig
Heel vriendelijk! Heb nu super mooie nagels! Erg blij mee.
Superfijne professionele behandeling van Wendy gehad vandaag. Top. Een echte aanrader.
Super vriendelijk, geduldig en deskundig, geld goed besteed en zeker de moeite waard