5.0
gebaseerd op 129 reviews

Het was heerlijk. Heb genoten vd zalige behandeling. Tot de volgende keer.

Carla - bijna 8 jaar geleden

Prima, ziet er allemaal keurig uit.

Ina - bijna 8 jaar geleden

Ik heb genoten van de fijne behandeling
Ik was hier voor de eerste keer. Werd vriendelijk ontvangen en voelde me direct op mijn gemak. Blij met mijn nagels. Kom zeker terug.

Gees - bijna 8 jaar geleden

Altijd leuk en gezellig 😊

Nathalie - bijna 8 jaar geleden

professioneel en ook gezellig

Annemarie - bijna 8 jaar geleden

Heel vriendelijk! Heb nu super mooie nagels! Erg blij mee.

Melissa - bijna 8 jaar geleden
Chrystelle - bijna 8 jaar geleden

Superfijne professionele behandeling van Wendy gehad vandaag. Top. Een echte aanrader.

Marga - ongeveer 8 jaar geleden

Super vriendelijk, geduldig en deskundig, geld goed besteed en zeker de moeite waard

Janneke - ongeveer 8 jaar geleden