5.0
gebaseerd op 129 reviews

Zoals altijd: kwaliteit, gezelligheid en plezier🥰

Janny - meer dan 2 jaar geleden

Op tijd, en netjes behandeld, altijd gezellig bij Wendy.

Irma - bijna 3 jaar geleden

Mijn relaxt momentje, Wendy heeft weer hele mooie nagels en wenkbrauwen bij me gemaakt. Helemaal blij mee

Annet - ongeveer 3 jaar geleden

Het was weer heerlijk om bij jou op de massage bank te liggen en te genieten van de behandeling. Voel mij 10 jaar jonger🔝

Annet - ongeveer 3 jaar geleden

Het was als vanouds….. genoten en mooi resultaat ☺️

Annemarie - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd fijn om bij Wendy te zijn voor een schoonheidsbehandeling!

joke - meer dan 3 jaar geleden

Naast het warme welkom en een prachtige salon met goede producten, is de kennis over de producten en de behandeling zeer goed! Ik heb er van genoten.

Cynthia - meer dan 3 jaar geleden

Altijd gezellig en mooie nagels en top huidverzorging!

Caroline - meer dan 3 jaar geleden
Nathalie - meer dan 3 jaar geleden

1ervaring bij Wendy, maar wat een vakvrouw. Zo kundig en goed in haar werk.
2e afspraak staat weer gepland.

Alie - meer dan 3 jaar geleden