5.0
gebaseerd op 129 reviews

Telkens als ik bij Wendy van Schoonheidssalon Felice weg kom, voel ik mij mooi :)
Het is voor mij een enorme ontspanningsmiddag en voel mij meer dan thuis bij haar.
Haar kennis op haar gebied is groot en de uitleg van haar behandelingen en producten zijn heel duidelijk.
Ik kijk altijd uit naar de volgende afspraak.

Jannie - meer dan 3 jaar geleden

Heerlijk relax moment... als herboren 😉

Monique - bijna 4 jaar geleden

Mijn vrouw vond het heerlijk. Dit was zeker niet de laatste keer.

Cor - bijna 4 jaar geleden

Super fijne lieve vrouw die haar werk uitmuntend uitvoerd...

Christa - bijna 4 jaar geleden

Ja, gewoon héél fijn!! Je ligt héél fijn in de stoel, én Wendy heeft véél expertise..

Tineke - bijna 4 jaar geleden

Wendy neemt alle tijd voor je. Altijd een heerlijk momentje voor jezelf.

Miranda - bijna 4 jaar geleden

Altijd fijn om weer netjes naar huis te gaan! Fijne zachte huid en mooie wenkbrauwen!
Wendy is heel goed in haar werk!

Willemien - bijna 4 jaar geleden

Altijd leuk en gezellig

Janny - bijna 4 jaar geleden

Het was weer gezellig

Mv - bijna 4 jaar geleden

Super fijne relaxte behandeling gehad. Ik kijk al weer uit naar de volgende.

Monique - ongeveer 4 jaar geleden