5.0
gebaseerd op 129 reviews

Het was weer heerlijk ontspannen bij Wendy😊

Annet - meer dan 4 jaar geleden

Als vanouds in een nieuwe prachtige salon

Mv - meer dan 4 jaar geleden
saskia - meer dan 4 jaar geleden
Eveline - meer dan 4 jaar geleden

Super professioneel, secuur en gezellig. Geeft goed advies.

Clarissa - meer dan 4 jaar geleden

Mooie nagels en altijd gezellig

Caroline - meer dan 4 jaar geleden

Ik vond het een prettige behandeling, bedankt voor je aandacht en verzorging.

Karin - meer dan 4 jaar geleden

Super tevreden, mooi om te zien hoe professioneel Wendy te werk gaat.

Francisca - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijk, gezellig, vertrouwd en weet waar ze het over heeft.
Echte aanrader!

Steverina - meer dan 4 jaar geleden
lisette - meer dan 4 jaar geleden