5.0
gebaseerd op 129 reviews

Ik ben al 16 jaar een zeer tevreden klant. Felice blijft zich ontwikkelen en gaat mee met de tijd. De nieuwe stoel een hemelse ervaring !!!

Hennie - meer dan 4 jaar geleden

Prachtig verbouwd, mooi nieuw logo en een frisse nieuwe kleur.
En uit de nieuwe stoel wil ik niet meer weg.
Heel veel succes in je nieuwe pandje.

Ageeth - meer dan 4 jaar geleden

Wendy is enorm professioneel en daarnaast ook heel gezellig, klantvriendelijk en onderhoudend. Ik ben altijd enorm blij als mijn nagels door Wendy mooi worden gemaakt.

Romy - bijna 5 jaar geleden

Wat een fijne,verassende behandeling!
Het resultaat is geweldig, zag er fris uit ,fijne lijntjes waren verminderd, ik kom zeker terug!
Wendy is heel professioneel en heel aardig!

Joan - bijna 5 jaar geleden

Een heerlijke, deskundige behandeling gehad. Ook een fantastische nek- en schoudermassage. En ook heel belangrijk, het is altijd gezellig!

Willemien - bijna 5 jaar geleden

Altijd een fijnne behandeling het is altijd leuk en gezellig bij Wendy

Janny - bijna 5 jaar geleden
Ineke - bijna 5 jaar geleden

Bedankt voor de behandeling, was weer heerlijk ontspannen.

Miranda - ongeveer 5 jaar geleden

Netjes gebeld toen ik niet kwam opdagen.
En toch nog een behandeling gehad.
Helemaal super 👍🏻

Irma - ongeveer 5 jaar geleden
Chantal - ongeveer 5 jaar geleden