5.0
gebaseerd op 129 reviews
Jannet - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd heerlijk geholpen door jou. Ik vind je ook echt heel deskundig en dat al jaren. Jij gaat mee met de nieuwste ontwikkelingen. Heel fijn!

Silvia - ongeveer 5 jaar geleden

Altijd heerlijk om me te laten verwennen.

Joke - ongeveer 5 jaar geleden
Rhianne - ongeveer 5 jaar geleden

👍

Mv - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk ontspannen, zeker een aanrader

Annet - ongeveer 5 jaar geleden

Heerlijk!!

Anneloes - ongeveer 5 jaar geleden

Super behandeling gehad. Totaal relaxt na die tijd en de huid ziet er weer fris en strak uit.

Monique - ongeveer 5 jaar geleden

het was mijn eerste contact met Wendy, het is een warme vrouw die jouw als klant al heel snel
een goed gevoel geeft....niet alleen wat betreft de behandeling maar ook als mens!

Anne - ongeveer 5 jaar geleden
Mv - meer dan 5 jaar geleden