Altijd heerlijk geholpen door jou. Ik vind je ook echt heel deskundig en dat al jaren. Jij gaat mee met de nieuwste ontwikkelingen. Heel fijn!
Altijd heerlijk om me te laten verwennen.
👍
Heerlijk ontspannen, zeker een aanrader
Heerlijk!!
Super behandeling gehad. Totaal relaxt na die tijd en de huid ziet er weer fris en strak uit.
het was mijn eerste contact met Wendy, het is een warme vrouw die jouw als klant al heel snel
een goed gevoel geeft....niet alleen wat betreft de behandeling maar ook als mens!