5.0
gebaseerd op 129 reviews

Hoogzwanger en dan toch zo presteren top Wendy succes met de bevalling! Groeten Joke Bakker

joke - meer dan 5 jaar geleden

Het was hartstikke fijn!!!

Lia - meer dan 5 jaar geleden

Ik vond het heerlijk, door de massage's(met jou wonder handen)de cupping enz.
volgt totale ontspanning én is je hoofd weer leeg TOP!

Mv - meer dan 5 jaar geleden

Gezellig, mooi resultaat

Chantal - meer dan 5 jaar geleden
Monique - meer dan 5 jaar geleden

Weer prachtige nagels en heel precies en netjes gedaan. Prachtige kleur. Heel erg blij mee!

Saskia - meer dan 5 jaar geleden

Ik kom altijd graag bij Wendy. Ze doet het hartstikke leuk!

Nathalie - meer dan 5 jaar geleden

mijn wenkbrauwen zien er altijd weer fantastisch uit als ik bij Wendy ben geweest

gonnie - meer dan 5 jaar geleden

Prima hoor altijd leuk met Wendy

Drea - meer dan 5 jaar geleden

Heel tevreden! Perfectie! Ik ga met heel goed gevoel, de deur uit! Als ik naar mijn nagels kijk, denk ik,wat mooi gedaan! compliment!

Marlies - bijna 6 jaar geleden