Vriendelijke ontvangst. goede dienstverlening, Vakkundig
Vakkundig en gezellig!
Ik ga altijd met veel plezier naar mijn afspraak. Wordt fijn geholpen, is reuze gezellig. En de nagels weer tip top! Aanrader
Voor mij was alles gewoon, we hielden ons aan de regels!! Prima behandeling !!!
Bij Felice krijg je een fijne behandeling. Wendy is heel deskundig en de nek- en schoudermassage is heerlijk!
Ben zo blij met mijn nagels. Nogmaals bedankt
Prima hygiene.
Wendy, je weet precies wat mijn huid nodig heeft! Bovendien ben je een heel plezierig mens. Altijd oprecht geinteresseerd.