5.0
gebaseerd op 129 reviews

Vriendelijke ontvangst. goede dienstverlening, Vakkundig

Lily - bijna 6 jaar geleden

Vakkundig en gezellig!

Joanne - bijna 6 jaar geleden

Ik ga altijd met veel plezier naar mijn afspraak. Wordt fijn geholpen, is reuze gezellig. En de nagels weer tip top! Aanrader

Gees - bijna 6 jaar geleden

Voor mij was alles gewoon, we hielden ons aan de regels!! Prima behandeling !!!

Tineke - bijna 6 jaar geleden
Hellen - bijna 6 jaar geleden

Bij Felice krijg je een fijne behandeling. Wendy is heel deskundig en de nek- en schoudermassage is heerlijk!

Willemien - bijna 6 jaar geleden

Ben zo blij met mijn nagels. Nogmaals bedankt

stijnie - ongeveer 6 jaar geleden

Prima hygiene.

Berna - ongeveer 6 jaar geleden
Jannet - ongeveer 6 jaar geleden

Wendy, je weet precies wat mijn huid nodig heeft! Bovendien ben je een heel plezierig mens. Altijd oprecht geinteresseerd.

Silvia - ongeveer 6 jaar geleden