5.0
gebaseerd op 129 reviews
Hennie - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk een uurtje relaxen, en wat een fijne, ontspannen behandeling. Wendy is heel vriendelijk en legde alles heel goed uit. Ik kom snel weer

Annet - meer dan 6 jaar geleden
Saribekyan - meer dan 6 jaar geleden

Erg Fijne behandeling gehad erg vriendelijke mevrouw en duidelijk over wat ze doet en wat ze gebruikt erg tevredenVoelde me goed op mijn gemak 👍en lekker ontspannen na de tijd 😀

Sylvia - meer dan 6 jaar geleden

wendy is geeft je een fijn welkom en is tegelijkertijd kordaat en professioneel.

Renée - meer dan 6 jaar geleden

Prettige behandeling/ rust en goede achtergrondmuziek. De gebruikte producten worden goed verdragen door mijn hypergevoelige huid en ogen.

mv A - meer dan 6 jaar geleden

Goed tot zeer goed geholpen.
Kom zeker terug.

Mv - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk ontspannen behandeling. Goede massage gehad. Ik kom hier weer helemaal relaxt vandaan.

Monique - meer dan 6 jaar geleden
Gonnie - meer dan 6 jaar geleden

Heerlijk hoe jij met volle aandacht de behandeling geeft. De Piroche Energetic Treatment is een aanrader. Het lichaam wordt aan het werk gezet om je afvalstoffen kwijt te raken.

Carien - meer dan 6 jaar geleden